Natívna kampaň
Články o vás v médiách
Viete prečo vám nefungujú reklamy? Pretože ľudí nezaujíma váš biznis. Chcú sa len zabaviť alebo niečo dozvedieť. Ak im vo feede vyskočí vaša reklama, jednoducho ju preskočia. Odteraz však máte k dispozícii ultimátny marketingový nástroj, ktorý mení hru. Natívna kampaň vám pomôže nielen zvýšiť vašu viditeľnosť, ale aj získať dôveru vašich potenciálnych zákazníkov Umiestňovanie prirodzených a nenútených článkov o vás a vašom podnikaní do popredných médií vám zabezpečí to čo hľadáte.
Médiá
Cenník
Cenník je zjednodušený kvôli rôznorodosti portfólia médií (v ponuke je viac než 1000 titulov). Cena pre prémiové médiá sa pohybuje v rozmedzí od 165 € (Infoklub) do 3 770 € (Forbes). Podrobný cenník nájdete nižšie (platí pre desktopovú verziu prémiových médií). Cena spätných odkazov sa pohybuje v rozmedzí od 15 € do 250 €.
Článok v bežných médiách
od 90 €
Cena zahŕňa zverejnenie článku vypracovaného objednávateľom (inzerentom) v konkrétnom médiu. V prípade potreby vypracovania článku redakciou sa ponuková cena navyšuje o 30 €.
Článok v prémiových médiách
od 165 €
Cena zahŕňa zverejnenie článku vypracovaného objednávateľom (inzerentom) v konkrétnom médiu. V prípade potreby vypracovania článku redakciou sa ponuková cena navyšuje o 30 €.
Spätný odkaz
od 15 €
Cena za vloženie textového odkazu (na url adresu dodanú inzerentom) do relevantného článku.
Case study
Prípadová štúdia
Spoločnosť vasekupony.sk, ktorá je lídrom na trhu vyhľadávačov zliav pre nákupy, si v rámci vianočnej kampane objednala uverejnenie vlastného článku v magazíne infoklub.sk. Inzerent mal záujem o garanciu 20 000 zobrazení na sociálnej sieti Facebook. Aké boli výsledky spolupráce?
Dosah
Celkový počet používateľov, ktorí aspoň raz uvideli obsah inzerenta.
Impresie
Celkový počet zobrazení obsahu inzerenta.
Kliknutia
Počet preklikov zaznamenaných po zobrazení obsahu inzerenta.
Pageviews
Počet zobrazení webu inzerenta používateľom.
CPC
Cena, ktorú inzerent zaplatil za kliknutie (v €), teda Cost Per Click.
Premium
Podrobný cenník
Podrobný cenník nájdete v desktopovej verzii služby Natívna kampaň. Vzťahuje sa na prémiové médiá. Ceny sú orientačné a môžu sa v priebehu času meniť. Pre konkrétnu ponuku ma neváhajte kontaktovať. V prípade objednania balíka článkov (3+) môže byť poskytnutá množstevná zľava.
noviny.sk
656 €
bez garancie dosahu
trend.sk
450 €
bez garancie dosahu
pravda.sk
2 376 €
garancia dosahu 10 000 zhliadnutí
refresher.sk
752 €
bez garancie dosahu
infoklub.sk
215 €
garancia dosahu 20 000 zobrazení
pluska.sk
1 584 €
garancia dosahu 1 000 zhliadnutí
topky.sk
1 188 €
bez garancie dosahu
sita.sk
368 €
bez garancie dosahu
startitup.sk
924 €
bez garancie dosahu
dennikn.sk
1 294 €
bez garancie dosahu
dnes24.sk
887 €
bez garancie dosahu
prezenu.joj.sk
680 €
bez garancie dosahu
emefka.sk
924 €
bez garancie dosahu
techbyte.sk
924 €
bez garancie dosahu
interez.sk
924 €
bez garancie dosahu
topspeed.sk
314 €
bez garancie dosahu
forbes.sk
3 770 €
bez garancie dosahu
teraz.sk
492 €
bez garancie dosahu
komercnespravy...
241 €
bez garancie dosahu
rodinka.sk
332 €
bez garancie dosahu
infoklub.sk
165 €
garancia dosahu 10 000 zobrazení
Formáty
Formáty kampane
K dispozícii sú 3 základné formáty, ktoré môžete využiť vo vašej kampani vo všetkých médiách. V špecifických médiách je možné využiť aj obrázkový banner alebo video.
Natívny článok
Článok doplnený o relevantné fotografie alebo obrázky, ktorý je prezentovaný ako prirodzená obsahová súčať média bez toho, aby si čitateľ uvedomil jeho primárny zámer. Umožňuje zaujímavejší štýl prezentácie a vzbudzuje pozitívne emócie. Natívny článok je spravidla efektívnejší a dosahuje lepšie výsledky ako klasický PR článok. Zvyšuje dôveryhodnosť propagovaného subjektu a povedomie o jeho značke. Vďaka vloženému spätnému odkazu natívny článok zvyšuje návštevnosť odkazovaného webu.
PR článok
Článok doplnený o relevantné fotografie alebo obrázky, ktorý je vytvorený a prezentovaný s cieľom propagácie konkrétneho subjektu, produktu alebo značky. Zvyčajne je písaný novinárom, copywriterom alebo kvalifikovaným autorom a je zverejnený v mediálnom priestore (web, magazín, časopis, sociálna sieť, blog, web a pod.). Od klasického článku sa líši cieľom, keďže jeho úlohou je propagácia, budovanie vzťahu s cieľovou skupinou alebo motivácia ku konkrétne stanovenej akcii.
Spätný odkaz
Zmienka o klientovi vo forme textového odkazu (prelinku) smerujúceho na ním určenú url adresu. Spravidla je poskytovaná vo forme do follow odkazu, nie však vždy. Konkrétne podmienky stanovuje cieľové médium. Úlohou spätného odkazu je zvýšenie priamej návštevnosti odkazovaného webu, prípadne zvyšovanie jeho autority prostredníctvom optimalizácie pre vyhľadávače. Jeho výhodou je výrazne nižšia cena oproti článku. Jeho nevýhodou je nižšia výkonnosť.
Otázky
Vysvetlenie natívnej kampane
Natívna kampaň ponúka inzerentom zaujímavé benefity. Samotný proces má svoju postupnosť, kde jednotivé kroky vás kontrolovane privedú k cieľu.
Čo je to natívna kampaň?
- Autentický obsah – články poskytujúce atraktívny a hodnotný obsah, ktoré nevyzerajú ako reklama, oslovia vašich zákazníkov a zvýšia dôveru vo vašu značku.
- Zvýšenie viditeľnosti – prostredníctvom spolupráce s overenými médiami dostanete svoj biznis pred oči vašej cieľovej skupiny.
- Budovanie dôvery – odborne napísané články v rešpektovaných médiách posilnia váš imidž a zvýšia vašu dôveryhodnosť pre potenciálnych klientov.
Ako to funguje?
- Konzultácia – zoznámenie sa s vašou cieľovou skupinou a podrobné zistenie vašich potrieb a cieľov, navrhnutie stratégie šitej na mieru.
- Tvorba obsahu – zapojenie skúsených a overených copywriterov, ktorí vám vytvoria pútavé názvy a kvalitné články prezentujúce váš biznis prirodzenou formou.
- Distribúcia v médiách – umiestnenie vášho obsahu do autoritatívnych médií, ktoré sú relevantné pre vašu cieľovú skupinu.
- Výsledky a optimalizácia – sledovanie a vyhodnocovanie kampane s cieľom optimalizácie pre čo najlepšie výsledky.
Výhody
Benefity natívnej kampane
Natívna kampaň je efektívny nástroj na dosahovanie vašich podnikateľských cieľov.
Stratégia
Po konzultácii s vami bude pripravená obsahová a vizuálna stratégia a mesačný plán.
Povedomie
Pri viacnásobnom kontakte s vašou značkou sa výrazne zvyšuje povedomie o nej.
Dosah
Vzhľadom na vysoký očakávaný dosah (počet zhliadnutí) sa vaše posolstvo dostane k vašej cieľovej skupine.
Linkbuilding
Do vašich článkov budú umiestnené do follow odkazy, ktoré zvyšujú budúcu organickú (neplatenú) návštevnosť vášho webu alebo landing page.
Ukážky
Príklady natívnej kampane
Na nasledovných príkladoch si môžete pozrieť, ako môžu vyzerať aj vaše články:
Segment: Šport a zdravie
Príklad na natívny článok vypracovaný redakciou hybl.sk. Objednávateľ: Decathlon
Prečo práve ja a môj tím?
Poskytovanie služby natívnych kampaní mám v krvi. Bez tímu schopných profesionálov by som však nedokázal doručovať výsledky v požadovanej kvalite a očakávanom čase. Vzhľadom na dlhodobosť pôsobenia v tomto segmente, sme už dostatočne zohraný tím, ktorý je pripravený pracovať na vašom projekte s odbornosťou a patričným zanietením. Spolupráca s kvalitnými slovenskými médiami a odborným profesionálnym kolektívom je tým správnym mixom, ktorý vám pomôže zvýšiť vašu dôveryhodnosť a zviditeľniť vás pred relevantným publikom. A to všetko dokážeme poskytovať za bezkonkurenčnú cenu, ktorú si agentúry nemôžu, kvôli vysokým fixným nákladom, dovoliť.
Klienti
Natívna kampaň vám nájde zákazníkov
Vďaka kvalitnému obsahu a dobre nastavenému SEO sa články, zverejnené v TOP slovenských médiách, budú zobrazovať vo vyhľadávačoch, ako je Google. To je základ organickej (bezplatnej) návštevnosti. Monetizácia obsahu sa následne realizuje pri presmerovaní čitateľa na vašu landing page.
Dáta
Využíva tvrdé dáta
Pri garantovaných článkoch vám bude poskytnutý aj reporting výkonnosti, na základe ktorého nadobudnete prehľad o úspešnosti jednotlivých článkov a získate priestor pre následnú optimalizáciu kampane.
Čo sa o našom tíme hovorí?
Že sme spoľahliví a zodpovední.
Že vidieť, že nás práca baví.
Že ku klientom máme VIP prístup.
Že dodržiavame termíny.
Google recenzie
Viac sa dozviete v Google recenziách
FAQ
Ako budeme spolu komunikovať?
Prispôsobíme sa vaším preferenciám. Môžeme komunikovať e-mailom, telefonicky, prostredníctvom Google Meet alebo osobne (v Bratislave). Ak vám vyhovuje iná forma komunikácie, dajte vedieť.
Koľko spracovanie a uverejnenie článku trvá?
Spracovanie článku trvá spravidla 1 týždeň. Keďže články zverejňujeme u partnerov, nedokážeme garantovať termíny zverejnenia. Komplexné spracovanie vrátane zverejnenia článkov realizujeme väčšinou do niekoľkých týždňov až mesiaca. Chceme, aby vaše podnikanie prosperovalo, a preto termíny neberieme na ľahkú váhu.
Sú konzultácie platené?
Nie. Pred objednaním služby aj počas jej plnenia môžete s nami čokoľvek nezáväzne a bezplatne konzultovať.
Ako prebieha platba?
Platba vo výške 100% objednávky prebieha bezhotovostným prevodom na základe fakturácie pred dodaním služby.
Ako to prebieha?
01
Kontakt
Kontaktujte nás
02
Podrobnosti
Dohodneme si podmienky
03
Fakturácia
Vystavíme vám faktúru
04
Článok